00 Days
00 Hrs
00 Mins
00 Secs

#PickUpTuesday a împlinit un an! Comenzile încărcate în perioada 15 - 20 Aprilie vor avea transportul GRATUIT!
 

Ne găsești pestr. Maria Rosetti nr. 38
Program de lucru8 - 19 (L-V) & 8 - 16 (S)

Program: 8-19 (L-V) / 8-16 (S)
Contact: (+40) 726 473 683

Termeni si conditii Pick-up Tuesday

  1. Introducere. Conditii generale

1.2. Vizitarea, folosirea sau comandarea serviciilor vizualizate pe site-ul https://softwash.ro (denumit in continuare “Site-ul”) implica acceptarea termenilor si conditiilor de utilizare ce vor fi detaliate mai jos in prezentul document.

1.3. Acest Site poate fi accesat in mod gratuit, iar simpla navigare in paginile acestuia nu este conditionata de inregistrarea ca utilizator (crearea unui cont de utilizator pe Site).

1.4. Pentru a beneficia insa de serviciile prezentate pe acest Site, precum achizitionarea serviciilor oferite de acesta, primirea unui newsletter, sau verificarea situatiei unor comenzi proprii, va trebui sa va inregistrati ca utilizator (sa va creati un cont de utilizator pe site-ul https://softwash.ro).

1.5. Daca folositi prezentul Site, sunteti responsabili cu privire la pastrarea confidentialitatii datelor de acces in contul dumneavoastra de utilizator, creat pe Site si sunteti de acord sa va asumati responsabilitatea pentru toate activitatile efectuate din contul dumneavoastra de utilizator, astfel creat pe Site.

1.6. Daca oricare dintre clauzele de mai jos va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu lansarea comenzii, clientul accepta fara obiectiuni termenii si conditiile de utilizare mai jos prezentate, valoarea acestora fiind aceeasi cu a unui contract valabil incheiat.

1.7. Societatea, TEXTILE CARE EXPERT SRL, în calitate de proprietar al Site-ului își rezervă dreptul de a schimba și actualiza în orice moment conținutul acestui Site, precum și Politica de confidențialitate și Termenii și condițiile de folosire, Politica de livrare a produselor, Politica de retur, fără niciun fel de notificare prealabilă. Datorită acestui fapt, va rugăm să vizitați periodic aceaste secțiuni pentru a verifica termenii și condițiile pe care ați agreat să le respectați.

1.8. Societatea TEXTILE CARE EXPERT SRL isi rezerva dreptul de a inchide conturi de utilizatori, de a modifica sau elimina texte, imagini, hyperlinkuri, sau de a refuza vanzarea de servicii sau produse, la propria sa discretie.

1.9. Fiind de acord cu acesti termeni si conditii, clientul isi asuma in totalitate drepturile si obligatiile ce decurg din achizitionarea serviciilor prestate de detinatorul prezentului Site.

1.10. Pentru folosirea in bune conditii a Site-ului, se recomanda citirea cu atentie a Termenilor si conditiilor astfel prezentate.

  1. Despre noi

2.1. Serviciile prevazute in acest Site sunt oferite de societatea TEXTILE CARE EXPERT SRL, cu sediul social in Comuna Corbeanca, Str. Centrala Nr. 6, Județul Ilfov, Romania, inmatriculata in Registrul Comertului Ilfov sub nr. J23/3229/2017, avand codul unic de inregistrare RO37832993, denumita in cele ce urmeaza „Societatea”.

2.2. Serviciile de spalatorie – curatatorie oferite de Societate se desfasoara la punctul de lucru localizat in str. Maria Rosetti nr. 38, Sector 2 Bucuresti.

  1. Despre serviciile prestate de Societate

Societatea deruleaza serviciul de curatatorie „Pick-up Tuesday” (denumit in continuare in mod individual „Serviciul” sau colectiv „Serviciile”) care consta, in esenta, in urmatoarele operatiuni:

  1. clientul efectueaza o comanda, prin intermediul Site-ului, pentru unul sau mai multe tipuri de Servicii de curatatorie prezentate pe Site;
  2. concomitent cu efectuarea comenzii, clientul achita contravaloarea Serviciilor cu cardul bancar prin platforma de plăți online furnizata de procesatorul de plati online NETOPIA Payments S.R.L.;
  3. in fiecare zi de Marti care urmeaza dupa data efectuarii comenzii, Societatea va prelua hainele de spalat de la adresa indicata de client in cuprinsul comenzii;
  4. preluarea hainelor se va face in ziua de marti, in intervalul orar 9.00 – 18.00, in baza unei confirmari transmise de client catre Societate cu o zi inainte de data preluarii;
  5. dupa preluarea hainelor de la client, acestea sunt verificate de personalul Societatii si, in baza acordului expres exprimat de client, acestea se introduc in procesul de spalare;
  6. dupa finalizarea procesului de spalare, Societatea va preda hainele spalate catre client, in ziua de joi a aceleiasi saptamani in care hainele au fost preluate de la client, in baza unei confirmari comunicate de client catre Societate.
  7. cu toate acestea, in cazul in care hainele prezinta un grad ridicat de murdarie si necesita mai multe spalari, sunt groase si necesita mai mult timp de lucru sau sunt confectionate dintr-un material pretentios, Societatea va preda hainele catre client la o data ulterioara zilei de joi prevazuta la art 3. lit. f) de mai sus.
  8. de asemenea, Societatea va preda hainele catre client la o data ulterioara zilei de joi prevazuta la art 3. lit f) de mai sus, in cazul in care clientul nu isi exprima in timp util acordul de spalare a hainelor prin SMS, conform art. 7.6. de mai jos.
  9. La primire clientul semneaza un bon de primire prin care declara ca hainele au fost livrate, ca spalarea s-a efectuat conform solicitarii clientului si ca nu exista nicio reclamatie cu privire la Serviciile furnizate de Societate.
  1. Procedura de achizitionare a Serviciilor

4.1. Pentru a achizitiona Serviciile oferite de Societate este necesara parcurgerea urmatoarelor etape:

  1. identificarea si alegerea Serviciilor pe care doriti sa le achizitionati;
  2. inregistrarea dumneavoastra ca utilizator al Site-ului;
  3. efectuarea comenzii si plata Serviciilor. Plata se efectueaza cu cardul (online), iar costul final va contine pretul serviciilor comandate (TVA inclus) si tariful preluarii hainelor de la client.

4.2. Prin lansarea unei comenzi electronice pe Site, sunteti de acord cu forma de comunicare (telefonica, SMS sau prin e-mail) prin care Site-ul isi deruleaza operatiunile.

4.3. Comenzile se pot face doar prin intermediul Site-ului, nefiind acceptate comenzile telefonice sau prin email.

  1. Preturile Serviciilor

5.1. Preturile Serviciilor afisate pe Site la momentul achizitiei reprezinta preturile de achizitie ce vor fi prezentate pe factura de cumparare emisa de Societate, pret la care se adauga si costurile de preluare a hainelor de la client.

5.2. Daca din lista de preturi lipseste denumirea unui obiect, pretul se va stabili prin comparare cu pretul acelor articole care au forma, croiala asemănătoare sau in funcție de cantitatea de munca depusa, SMS-ul cu textul „De acord”, transmis de client, indicand acordul expres al clientului pentru planul tarifar aplicat.

5.3. Preturile de achizitie includ TVA.

5.4. Societatea poate stabili o valoare minima a comenzii pe care trebuie sa o efectueze clientul. Aceasta valoare minima va fi adusa la cunostinta clientului prin afisare pe Site intr-un mod vizibil si usor accesibil.

5.5. In cazul in care doreste emiterea unei facturi pentru Serviciile prestate, clientul trebuie sa solicite aceasta concomitent cu efectuarea comenzii bifand optiunea special dedicata in formularul de comanda de pe Site si sa indice datele de facturare.

5.6. In cazul in care clientul nu bifeaza optiunea de emitere a facturii in formularul de comanda de pe Site, conform art. 5.5. de mai sus, clientul nu are dreptul sa solicite emiterea unei facturi ulterior efectuarii comenzii.

  1. Aria geografica in care vor fi prestate Serviciile

6.1. Societatea presteaza Serviciile exclusiv pe raza municipiului Bucuresti.

6.2. Societatea isi rezerva dreptul discretionar de a nu onora comenzile efectuate de clienti care indica locatii de preluare si/sau livrare situate in afara municipiului Bucuresti. In acest caz Societatea va restitui pretul Serviciilor achitate de client in termen de maximum 30 de zile de la data platii.

  1. Procedura de verificare a starii hainelor. Informarea si acordul clientului pentru procesul de spalare

7.1. Inainte de predarea hainelor catre Societate, clientul are obligatia sa se asigure ca in interiorul acestora NU se gasesc sume de bani, bijuterii, accesorii si alte bunuri de valoare. Societatea nu este in niciun fel responsabila pentru pierderea sau disparitia in orice mod a unor sume de bani, bijuterii, accesorii sau alte bunuri de valoare care se gasesc atasate sau in interiorul hainelor predate de client pentru spalare.

7.2. Dupa preluarea hainelor de catre Societate, acestea vor fi transportate la punctul de lucru unde se va desfasura procesul de spalare.

7.3. Odata ajunse hainele la punctul de lucru, acestea vor fi verificate de personalul calificat al Societatii in ce priveste starea generala a hainelor, tipul de pete care se gasesc pe haine, precum si eventuale deteriorari ale accesoriilor din orice material.

7.4. Societatea isi rezerva dreptul de a refuza obiectele ce prezinta grad de uzura avansat sau emana mirosuri dezagreabile, au un aspect respingator sau prezintă factori de infecție.

7.5. Dupa finalizarea procesului de verificare a hainelor, in cazul in care nu se constata vreunul din defectele prevazute la art. 7.3. de mai sus, Societatea va introduce hainele direct in procesul de spalare. Prin efectuarea comenzii si bifarea rubricii „Sunt de acord cu termenii si conditiile si procesarea produselor” precum si prin predarea hainelor catre Societate, clientul este de acord cu introducerea hainelor direct in procesul de spalare fara a fi necesara nicio informare / notificare prealabila in acest sens, fiind aplicabile dispozitiile art. 7.7. de mai jos.

7.6. Cu toate acestea, daca, dupa finalizarea procesului de verificare a hainelor, se constata ca hainele prezinta unul din defectele prevazute la art. 7.3. de mai sus, Societatea va transmite clientului un SMS prin care va fi informat cu privire la starea hainelor predate, solicitandu-i-se acordul prealabil expres pentru introducerea hainelor in procesul de spalare, in starea in care acestea au fost preluate de Societate. In acest caz, daca clientul este de acord cu introducerea hainelor in procesul de spalare, acesta va transmite Societatii un SMS cu textul „De acord”. Dupa primirea SMS-ului cu textul „De acord” de la client, Societatea va introduce hainele in procesul de spalare.

7.7. Pentru evitarea oricarui dubiu, prin predarea hainelor catre Societate sau, in cazul mentionat la art. 7.6., prin transmiterea SMS-ului cu textul „De acord”, clientul isi exprima acordul prealabil expres pentru introducerea hainelor in procesul de spalare si confirma că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a Serviciului de către Societate (conform art. 16 lit. a) din Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii).

7.8. In cazul in care un produs are nevoie de tratamente speciale sau in cazul in care hainele care fac obiectul spalarii sunt delicate / produse de ocazie / de brand, clientul va fi informat in legatura cu acest aspect si cu tariful specific tipului de prestatie oferit, solicitandu-i-se acordul prealabil pentru spalare. In acest caz, clientul va achita noul tarif folosind sectiunea speciala din Site si va  transmite societatii un SMS cu textul „De acord tarif special”. Curatarea acestui tip de produse va incepe numai dupa plata noului tarif special si transmiterea SMS-ului de confirmare.

  1. Spalarea hainelor. Reclamatii. Raspunderi si exonerari de la raspundere

8.1. Curatarea hainelor se efectueaza prin procesul de wet cleaning (curățarea umedă). Curățarea umedă se referă la metode de curățare profesională care, spre deosebire de curățarea tradițională la uscat, evită utilizarea solvenților chimici, dintre care cea mai frecventă este tetracloretilena (denumită în mod obișnuit percloretilenă sau „perc”).

Nu este doar folosirea apei ceea ce face ca, curățarea umedă să fie o metodă mai sigură pentru curățarea hainelor.

Astfel, mașinile de curățare umedă controlate de computer, uscătoarele speciale, detergenții siguri și agenții de eliminare a substanțelor netoxice sunt cele care fac ca wet cleaning să fie o metodă ecologică. Mașinile de curățare umedă au controale care le permit să curețe în siguranță și eficient o mare varietate de articole de îmbrăcăminte. Detergenții și elementele de îndepărtare a spoturilor sunt fabricate din ingrediente mai sigure pentru lucrători și mediu, dar sunt la fel de sigure și eficiente la îndepărtarea solurilor, a petelor și a mirosurilor precum solvenții de curățare uscată.

Curatarea umeda nu utilizează substanțe chimice periculoase, nu generează deșeuri periculoase și nici procesul nu creează poluarea aerului si reduce potențialul contaminării apei și solului. De asemenea detergenții și balsamul specializați folosiți în procesul de curățare umedă sunt mai blânzi decât produsele de rufe de casă.

Astfel, grupurile de mediu și Agenția pentru Protecția Mediului din Statele Unite au indicat că astfel de metode alternative de „curățare umedă” sunt mai bune pentru mediu decât perc. In continuare, susținătorii de curățare umedă afirmă că aceste metode pot fi utilizate fără a micsora sau a deteriora îmbrăcămintea care necesită de obicei curățare uscată.

Prin urmare, prin procesul de wet cleaning putem prelucra toate produsele chiar si pe cele pe care scrie dry clean only.

8.2. Orice eventuale reclamatii referitoare la calitatea Serviciilor pot fi facute exclusiv in momentul predarii de catre Societate a hainelor curatate catre client. In momentul in care primeste hainele, clientul trebuie sa le verifice. Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare. Refacerea Serviciului sau, în cazul în care acest lucru nu este posibil, restituirea contravalorii Serviciului prestat se face imediat după constatarea de catre Societate a neîncadrării acestuia în condiţiile prescrise sau declarate de Societate, dacă această situaţie nu este imputabilă clientului. Restituirea contravalorii Serviciului se face la valoarea stabilită în comanda efectuata de Client.

8.3. In cazul in care hainele sunt predate Societatii fara eticheta de întreținere, acestea vor fi introduse la curatare exclusiv pe răspunderea clientului. In acest caz Societatea nu raspunde in niciun fel de eventuala deteriorare in orice mod a hainelor.

8.4. In cazul in care pe hainele predate Societatii se gasesc petele dificile (pete fixate sau pete vechi, ce au străpuns materialul pe care sunt prezente – se vad pe dosul materialului), Societatea nu raspunde in niciun fel daca, in urma procesului de spalare, aceste pete raman pe haine, clientul neavand dreptul la restituirea pretului Serviciului.

8.5. Avand in vedere faptul ca hainele vor fi introduse intr-un proces tehnologic de curatare (wet cleaning – apă și detergent), Societatea nu raspunde in niciun fel pentru eventuale modificari ale dimensiunilor sau deteriorari datorate unor vicii ascunse ale materialului (insuficienta rezistenta a tesaturii, cusaturii, captuselilor, adezivilor sau a colorantilor), si nici pentru eventuale deteriorari ale accesoriilor din orice material (nasturi, catarame, fermoare, cheite ale fermoarelor, obiecte decorative aplicate sau cusute, etc.).

8.6. Societatea nu raspunde in niciun fel daca, in urma prelucrarii obiectelor din blana naturala, piele (lucioasa, velurata), cojoc, acestea vor suferi modificari de culoare din cauza unor defecte de tabacire, tanare si vopsire sau orice alte deteriorari cauzate de un material necorespunzator.

8.7. ln cazul deteriorarii unui obiect, in cadrul procesului tehnologic de curatare / spalare / croitorie, din vina exclusiva a Societatii sau a pierderii produsului din cauza Societatii sau al furtului din unitate constatat de organele de politie, Societatea va despagubi clientul cu maxim de 5 ori contravaloarea Serviciului achitat de client, in termen de maxim 30 zile de la constatarea pagubei de catre Societate. Cu toatea acestea, despagubirea nu va depasi in niciun caz 70% din valoarea produsului la achizitie. In acest sens, in ceea ce privește uzura, ambele parti recunosc, chiar si fara a fi inscrisa, o uzura de 30% pentru orice obiect predat Societatii.

8.8. ln cazul deteriorarii, pierderii sau furtului unui produs, care face parte dintr-un set (costum, gama, colectie, etc.) despagubirea va cuprinde doar produsul care face obiectul deteriorarii, pierderii sau furtului.

8.9. In momentul achitarii despagubirii, clientul va preda Societatii produsul care a facut obiectul despagubirii.

8.10. In cazul in care, dupa prestarea Serviciilor, clientul doreste, din orice motive, reprocesarea hainelor curatate si predate acestuia de Societate, acesta va trebui sa efectueze o noua comanda pe Site si sa plateasca pretul noului Serviciu, conform prezentelor Termeni si conditii.

8.11. Clientul este obligat sa declare valoarea fiecarei haine care face obiectul comenzii, daca aceasta depaseste 200 EURO. In acest caz, pretul Serviciilor va fi de 10% din valoarea declarata. In continuare clientul va achita noul tarif folosind sectiunea speciala din Site si va  transmite societatii un SMS cu textul „De acord tarif special”. Curatarea acestui tip de produse va incepe numai dupa plata noului tarif special si transmiterea SMS-ului de confirmare. In situatia in care clientul nu declara valoarea obiectului si nu plateste pretul de 10% din valoarea declarata, Societatea nu va putea fi obligata, in niciun caz, la plata unei despagubiri mai mari de 5 ori contravaloarea Serviciului achitat de client.

  1. Forta Majora

Societatea nu poate fi facuta responsabila pentru nici o intarziere sau eroare rezultand direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa acesteia. Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: lipsa energiei electrice, a apei, depasirea capacitatii de productie, erorile de functionare a echipamentului tehnic, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, erorile de operare, precum si cazurile de forta majora stipulate de legislatia romana in vigoare.

  1. Publicitatea

Societatea poate afisa, in paginile sale, reclame la serviciile din oferta sa precum si la produse ori servicii apartinand tertilor. Prin utilizarea Site-ului si prin acceptarea Termenilor si conditiilor de utilizare ale acestuia si a Politicii de confidentialitate, va exprimati in mod direct acordul de a fi destinatarul acestor comunicari cu caracter comercial.

  1. Legislatia aplicabila

11.1. Serviciile oferite de Societate prin intermediul Site-ului sunt guvernate de dispozitiile legilor romane, cu precadere de Ordonanţa nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative, Ordonanța de urgență nr. 49/2009 privind libertatea de stabilire a prestatorilor de servicii și libertatea de a furniza servicii în România, Legea nr. 365/2002 privind comerțul electronic, Ordinul nr. 72 din 11 martie 2010 privind unele măsuri de informare a consumatorilor.

11.2. In caz de litigiu, se va incerca mai intai o rezolvare pe cale amiabila, in termen de 30 de zile lucratoare de la inregistrarea reclamatiei la sediul Societatii. In cazul in care nu se poate ajunge la o intelegere in termenul precizat anterior, litigiile dintre parti se vor supune rezolvarii instantelor judecatoresti competente de pe raza municipiului Bucuresti.

  1. Proprietatea Intelectuala

12.1. Continutul si designul prezentului Site, precum si orice alt material avand legatura cu acesta, trimis catre dumneavoastra prin email sau furnizat dumneavoastra prin orice alta modalitate (exempli gratia: articole, design, descriere servicii si orice alte materiale), apartin Societatii si sunt protejate de legislatia privind proprietatea intelectuala.

12.2. Nu puteti utiliza, reproduce sau permite nimanui sa utilizeze sau sa reproduca materialele prezentate in acest Site fara a detine o permisiune scrisa, prealabila din partea Societatii.

12.3. Nu puteti folosi cadre (frames in sensul limbajului HTML) sau tehnici de incadrare (framing techniques in sensul limbajului HTML) pentru marci, logo-uri, sau alte informatii protejate de legea copyrightului (inclusiv imagini, texte, interfete, formulare) din prezentul Site, fara a obtine o permisiune scrisa, prealabila, din partea Societatii.

12.4. Este permisa crearea limitata, revocabila si neexclusiva a hiperlinkurilor catre pagina de index a Site-ului, atata timp cat aceasta actiune nu prezinta Societatea si Serviciile acesteia intr-o lumina negativa, falsa, inselatoare, derogatorie sau ofensiva.

12.5. Nu puteti folosi logo-ul firmei sau alte proprietati grafice, sau marci ca parte a hyperlinkurilor fara a obtine o permisiune scrisa, prealabila din partea Societatii.

  1. Protectia datelor cu caracter personal

Societatea prelucreaza datele cu caracter personal (nume, prenume, numar de telefon) in conditiile art.6 pct.f /Reg.2016/679(GDPR) pentru scopul legitim de: identificare a clientilor in procesul de solicitare – executare a comenzilor de prestarii de servicii, rezolvarea problemelor care pot aparea si a transferului articolelor intre client si prestator, corect si in siguranta. Societatea NU comunica datele prelucrate altor destinatari. Durata pastrarii este 5 ani de la obtinerea acordului de prelucrare prin semnarea pe bonul de comanda. In conformitate cu prevederile legale va puteti exercita: dreptul de a fi informat, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul de ștergere, dreptul de a restricționa procesarea, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la obiect, drepturi legate de luarea de decizii automatizate și de profilare. Acesta trebuie transmis pe email hello@softwash.ro. Lipsa acordului nu permite derularea procesului de preluare a comenzilor.

 

Politica de livrare a produselor

  1. Dupa finalizarea procesului de spalare a hainelor acestea vor fi livrate de catre Societate la adresa indicata de client in cuprinsul comenzii efectuate pe Site.
  1. Inainte de efectuarea livrarii, Societatea va contacta clientul prin orice mijloc de comunicare (telefonic, SMS sau prin e-mail) pentru a confirma data si ora la care acesta se va afla la adresa indicata pentru a prelua produsele spalate.
  1. Clientul declara ca adresa indicata in cuprinsul comenzii efectuate pe Site este corecta si reala.
  1. In cazul in care doriti sa specificati anumite aspecte referitoare la livrare, precum ar fi puncte de reper, numar de interfon sau alte informatii pe care le considerati relevante, va rugam sa introduceti in casuta de observatii aceste lucruri, odata cu finalizarea comenzii.
  1. Produsele pot fi preluate de orice membru al familiei clientului sau de alta persoana care se gaseste la adresa indicata, cu confirmarea prealabila a clientului. In acest caz livrarea se considera a fi efectuata, clientul neavand dreptul sa invoce faptul ca predarea nu s-a facut exclusiv catre persoana acestuia.
  1. Produsele se livreaza in limita timpului disponibil pe care Societatea il are la dispozitie in ziua dedicata livrarilor. In cazul in care, din orice motive, livrarea nu se va putea efectua in ziua dedicata livrarilor, veti fi instiintat in acest sens urmand a fi contactat in vederea stabilirii datei si orei la care veti putea primi produselor spalate.
  1. In cazul in care clientul nu se gaseste la adresa mentionata, la data si ora stabilita de comun acord cu Societatea pentru livrarea produselor, clientul va fi obligat sa achite costul aferent noii operatiuni de livrare a produselor spalate. Costul noii livrarii se va achita cash in momentul predarii produselor.
  1. La primire clientul semneaza un bon de primire prin care declara ca hainele au fost livrate, ca spalarea s-a efectuat conform solicitarii clientului si ca nu exista nicio reclamatie cu privire la Serviciile furnizate de Societate.
  1. Orice eventuale reclamatii referitoare la calitatea Serviciilor pot fi facute exclusiv in momentul predarii de catre Societate a hainelor curatate catre client. In momentul in care primeste hainele, clientul trebuie sa le verifice. Reclamatiile ulterioare nu vor fi luate in considerare.

 

Politica de retur/anulare

  1. Va informam ca, potrivit art. 16 lit. a) din Ordonanța de urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, sunt exceptate de la dreptul de retragere contractele de prestări de servicii incheiate la distanță (pe internet), după prestarea completă a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al consumatorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință de faptul că își va pierde dreptul la retragere după executarea completă a contractului de către profesionist.

Pentru evitarea oricarui dubiu, prin predarea hainelor catre Societate sau, in cazul mentionat la art. 7.6. din Termeni si Conditii, prin transmiterea SMS-ului cu textul „De acord”, va exprimati acordul prealabil expres pentru introducerea hainelor in procesul de spalare si confirmati că ati luat cunoștință de faptul că va veti pierde dreptul la retragere după executarea completă a fiecarei componente a Serviciilor de către Societate, conform clauzelor stipulate mai jos.

  1. Pentru desfasurarea in cele mai bune conditii a relatiei consumator – comerciant, Societatea acorda dreptul clientilor sa isi retraga / anuleze comanda, fără a preciza motivele, in conditiile si cu respectarea urmatoarelor prevederi contractuale:

2.1. In cazul in care clientul isi retrage / anuleaza comanda efectuata pe site, Societatea va returna valoarea integrala a Serviciilor achitata de client (inclusiv taxa de transport), cu exceptia cazului in care Societatea a executat deja oricare dintre urmatoarele operatiuni care compun Serviciile furnizate:

  1. operatiunea de deplasare la adresa comunicata de client pentru preluarea hainelor, caz in care se va aplica art. 2.2. de mai jos;

sau

  1. operatiunea de introducere a hainelor in procesul de spalare, caz in care se va aplica art. 2.3. de mai jos.

2.2. In cazul in care clientul isi retrage / anuleaza comanda ulterior momentului in care reprezentantul Societatii s-a prezentat la adresa comunicata de client pentru preluarea hainelor, Societatea va returna doar pretul aferent serviciilor de spalare si va retine costurile de transport. Aceasta prevedere este aplicabila indiferent daca Societatea a preluat sau nu a preluat hainele de la client.

2.3. In cazul in care clientul isi retrage / anuleaza comanda ulterior momentului in care Societatea a introdus hainele in procesul de spalare, Societatea va avea dreptul sa retina si sa nu returneze valoarea integrala a Serviciilor achitata de client (inclusiv taxa de transport).

2.4. Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract prin completarea formularului de retragere special destinat care se gaseste pe acest Site la link-ul [•]. Ulterior vă vom transmite fără întârziere, prin e-mail sau SMS, confirmarea de primire a cererii de retragere.

2.4. Societatea va returna suma la care este indreptatit clientul care a retras / anulat comanda, conform art. 2.1 sau art. 2.2. de mai sus, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

0